GIZ Prolocal + program je organizovao program obuke za metaloprerađivačke i drvoprerađivačke firme.
GIZ Prolocal + program je organizovao program obuke pod nazivom “Međunarodni marketing i upravljanje izvozom” za metaloprerađivačke i drvoprerađivačke firme iz područja Tešanj, Teslić, Gračanica, Brčko, Zenica i Žepče. Seminar je organizovan sa partnerima iz navedenih lokalnih zajednica, među kojima je TRA Agencija za razvoj općine Tešanj bila partner i podrška u realizaciji obuke koja je održana u Doboju. Predavači na seminaru su bili Jurgen Burks, Srećko Bogunović i Miloš Šipragić, dok je učešće na dvodnevnim seminaru uzelo više od 30 učesnika među kojima su bili predstavnici TRA Agencije (I.Alagić i Dž.Hopić), kao i predstavnici firme Pobjeda, Tešanj. Prema riječima prof.dr.Ismar Alagić, diirektora TRA Agencije za razvoj općine Tešanj: “provedena obuka obradila je osnovne pojmove iz Osnovnog koncepta marketinga, Analize tržišta, Marketinških ciljeva, Implementacije marketinških strategija, Kooperacije za osvajanje inostranih tržišta i Marketinške komunikacije. Predavač iz Njemačke je vrsni poznavalac koji je kroz brojne primjere i praktičan rad polaznika obuke obezbijedio usvajanje znanja od strane polaznika obuke”.