Uskoro u februaru 2020. – Upravljanje apsentizmom
Apsentizam zaposlenih se gleda kao svako izostajanje s posla bez obzira na trajanje ili razlog izostanka. Najčešći uzroci apsentizma su sljedeći: porodični problemi, bolest, osobne potrebe i stres.
Apsentizam zaposlenih ne dolazi sam. Obično dolazi kao rezultat nezadovoljstva uposlenika radnom organizacijom, uslovima rada ili međuljudskim odnosima. Učestali apsentizam znak je nadolazeće fluktuacije, a fluktuacija ukazuje na negativne tendencije i probleme u organizaciji.
Uloga Absent certifikovanog menadžera je da trajno rješava problem povećane stope bolovanja i drugih vrsta planiranih i neplaniranih izostanaka radnika iz radnog procesa. Na taj način značajno smanjuje troškove poslovanja, poboljšava produktivnost, umanjuje potrebu za pronalaženjem novih radnika, te unaprjeđuje organizacijsku kulturu. Trošak izostanaka radnika iz radnog procesa drugi je najveći trošak za poslodavce nakon troška plata. Srećom, izostancima se može kvalitetno upravljati ostvariti uštedu u troškovima radnika i do 20%, čime HR management direktno može uticati na dobit firme.